خرید و قیمت پسته رفسنجان

خرید و فروش پسته رفسنجان

خرید و قیمت پسته رفسنجان

هنگامی که به یک آجیل نگاه می کنیم، جذاب ترین جز آچیل ها که به چشممان می آید، پسته های خندان هستند. اگر به دنبال این هستید که در آجیل خود از مرغوب ترین پسته خام ایران استفاده کنید، به دنبال خرید پسته رفسنجان باشد. پسته ای که نه تنها در بازار ایران بلکه در جهان پرطرفدار است. اما منظور ما از پسته رفسنجان چیست؟ چند نوع پسته خام رفسنجان وجود دارد؟ در این محتوا همراه ما باشید تا با هم به معرفی پسته رفسنجان بپردازیم. در ادامه شما را با انواع پسته ها آشنا می کنیم و به شما می گوییم که چرا استفاده از پسته خام، نتنها از نظر طعم بلکه از نظر سلامتی برای هر رده سنی، بخصوص کودکان مناسب تر است.

چگونه پسته مرغوب را تشخیص دهیم؟ 

پسته ها در انواع مختلفی نظیر خام، شور، گرد پسته و خلال در بازار یافت می شوند. اولین نکته در خرید هر جنسی، تشخیص جنس باکیفیت نسبت به بی کیفیت است. تشخیص پسته مرغوب شامل چند فاکتور می باشد. در ادامه 2 مورد از اصلی ترین فاکتورهای شناخت پسته مرغوب را بررسی می کنی

  1. یکی از جذابیت هایی که بهترین پسته خام بازار دارد، ظاهری طبیعی و خندان آن است. جالب است بدانید که روشی برای خندان کردن غیرطبیعی پسته ها وجود دارد. روشی که با نام آب خندان کردن پسته معروف است. همه پسته ها به یک شکل دهنشان باز نیست. پسته هایی هستند که دهانه آنها بسته است. افراد به کمک قرار دادن این پسته ها در آب سرد (با دمای حدود 4 درجه سانتی گراد) و سپس قرار دادن آنها در مجاورت هیترها به پوسته آنها شوک می دهند.

    این شوک باعث می شود تا شبیه حالت طبیعی پوسته آنها بترکد و خندان شود. اما آیا کیفیت آن نیز شبیه پسته های خندان طبیعی است؟ این شوکی که به پسته داده می شود علاوه بر اینکه پوسته آن را باز می کند، به کیفیت طعم و عطر آن نیز صدمه می زند. همین صدمه باعث می شود تا افراد تصمیم به طعم دار کردن پسته ها بکنند. به همین علت بهتر است که پسته خام خریداری کنید تا طعم دار.


    خرید و قیمت پسته رفسنجان در فروشگاه دیجی پسته رفسنجان
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.